A A A K K K
людям з порушенням зору
Комунальна установа "Виноградівський центр професійного розвитку педагогічних працівників" Виноградівської міської ради Закарпатської області

Застосування елементів STEАM-освіти при організації позакласних заходів з хімії

Дата: 01.09.2021 15:55
Кількість переглядів: 76

   В Україні вже робляться перші кроки впровадження системи навчання STEM. У початковій школі – це формування навичок дослідницької діяльності, але у формі, доступній віковому, психічному та ментальному розвитку; закладення основ обізнаності зі STEAM-галузями і професіями. У середній школі вводяться міжпредметні програми, збільшується поінформованість учнів зі STEAM-предметів та профорієнтації. У старшій школі забезпечується складна програма навчання з акцентом на застосування  STEAM-предметів, учнівську молодь готують до успішної післяшкільної зайнятості та освіти.

  STEАM-освіта передбачає формування критичного мислення та навичок дослідницької діяльності. Це створення умов щодо збалансованого гармонійного формування науково-орієнтованої освіти на основі модернізації математично-природничого та гуманітарного циклів освіти. Це великий вибір можливостей професійного розвитку, надання учням доступу до технологій. STEAM вимагає від учнів вміння працювати як у команді, так і самостійно. Учні не є пасивними спостерігачами на уроці, а шукачами-дослідниками, творцями нового, тому вони краще запам’ятовують новий матеріал. STEAM-освіта за допомогою практичних занять демонструє дітям можливість застосування науково-технічних знань в реальному житті. Основними підходами до викладання курсу шкільних дисциплін є проєктно-орієнтований, проблемно-орієнтований та практико-орієнтований. Всі вони передбачають участь у проектній діяльності як основу для набуття практичних навичок і формування професійних компетенцій шляхом застосування методик навчання, що базуються на досвіді інших навчальних предметів.

  STEM-освіта є одним з ефективних інструментів, який дозволяє задовольнити запит суспільства у досвідчених фахівцях технічних та природничо математичних дисциплін в умовах розвитку інформаційних технологій, робототехніки, нанотехнологій. Навчання в контексті STEM-освіти потребує різних технічно складних навичок із застосуванням математичних знань і наукових понять. Учні навчаються вирішувати проблеми, стають новаторами, винахідниками, розвивають логічне мислення та технічну грамотність. Все це можливо реалізувати в позакласній роботі.

Завантажити документ: 


« повернутися

Вхід для адміністратора