A A A K K K
людям з порушенням зору
Комунальна установа "Виноградівський центр професійного розвитку педагогічних працівників" Виноградівської міської ради Закарпатської області

Вебінар "Організація діловодства у дошкіллі та позашкіллі за новими вимогами і стандартами"

Дата: 15.01.2022 20:30
Кількість переглядів: 68

  Починаючи з 1 вересня 2021 року усі юридичні особи, зокрема, заклади освіти, повинні застосовувати новий ДСТУ 4163:2020 «Державна уніфікована система документації. Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів». Візування, посвідчення копій, підпис, ознайомлення з документом, гриф та інші реквізити документів тепер оформлятимуться по-новому.

У вебінарі юристка Інна Маніленко проаналізує законодавчі новації, що регламентують порядок організації діловодства в закладах освіти та розгляне покроковий алгоритм управлінських дій з питань упровадження нового ДСТУ 4163:2020 в діловодство ЗДО та ЗПО.

НОРМАТИВНО-ПРАВОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ

  • Наказ МОН України від 01.10.2012 №1059 «Про затвердження Примірної інструкції з діловодства у дошкільних навчальних закладах».
  • Наказ МОН України від 03.08.2012 №947 «Про затвердження Примірної інструкції з ведення ділової документації у позашкільних навчальних закладах».

Ці накази на сьогодні втратили свою чинність.

ХРОНОЛОГІЯ НОРМАТИВНИХ ЗМІН

  • Наказ Мін'юсту України від 18.06.2015 №1000/5 «Про затвердження Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях.
  • Постанова КМУ від 17.01.2018 №55 «Деякі питання документування управлінської діяльності».
  • Наказ ДП «УкpНДНЦ» від 01.07.2020 №144 «Державна уніфікована система документації. Уніфікована система організаційно-розпорядочої документації. Вимоги до оформлення документів.
  • Наказ Міністерства розвитку громад та території України від 26.11.2020 №290 «Про затвердження Кодифікатора адміністративно-територіальних одиниць та території територіальних громад».

Спікерка зазначила, що кожна територіальна громада тепер не має своєї районної ради, і кожна селищна рада тепер може бути в статусі «смт» (селище міського типу) або просто «селище». Саме у цьому документі можна знайти свій населений пункт та перевірити те скорочення, яке необхідно використовувати у протоколах, наказах тощо.

  • Наказ Мінекономрозвитку України від 12.03.2021 №526 «Про затвердження національного класифікатора НК 010:2021 та скасування національного класифікатора ДК 010-98».

ПРИМІРНА ІНСТРУКЦІЯ З ДІЛОВОДСТВА ДЛЯ ДОШКІЛЛЯ ТА ПОЗАШКІЛЛЯ

Ця інструкція була затверджена у 2012-ому році відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 30 листопада 2011-го року, яка на сьогодні втратила чинність, і зараз необхідно діяти на підставі Постанови від 17 січня 2018-го року, яка затвердила 2 типові інструкції з діловодства: одна для електронного документообігу, інша для паперового. За цією ж Постановою була затверджена Типова Інструкція з діловодства в міністерствах, інших центральних та місцевих органах виконавчої влади, яку ми сьогодні можемо використовувати.

ДЕЯКІ ЗМІНИ

1. Сьогодні в Інструкції має бути зазначений якщо не засновник, то орган вищого рівня, що є над цим закладом. Окрім повної назви, має також обов’язково бути скорочена назва вашого закладу. Після цього вказуються реквізити та слово «Наказ».

Далі на одній горизонталі має бути дата, місце складання документа та номер документу. Після цього йде назва документа. Наприклад, «Про затвердження Інструкції з діловодства закладу».

Далі – констатуючої частини затвердження Інструкції. Якщо у закладі освіти вже раніше була затверджена Інструкція 2012-тим роком, то зараз ви маєте право перезатвердити її у новій редакції з урахуванням усіх законодавчих змін. Тож у даному документі вам варто перерахувати усі ті документи, які є новими.

Після цього вже ми прописуємо стандартний зразок наказу, і дуже важливо не забути потім ввести цей наказ у дію.

2. Погодження документу тепер може бути внутрішнім та зовнішнім. Якщо воно внутрішнє, то це буде називатись «візування документу», і не буде вже грифу «Погоджую». Якщо ж потрібно зовнішньо заповнити документ, то варто обов’язково писати слово «Погоджую», далі найменування посади, підпис, власне ім’я та прізвище.

3. До 2021-ого року ми могли використовувати ініціали у документах, проте зараз ми маємо зазначати тільки повне власне ім'я та прізвище особи.

4. Ваша резолюція має бути повною та детальною. Вона має максимально складатися з таких елементів: прізвище, ім’я виконавця у давальному відмінку, зміст доручення, строк виконання, підпис керівника, дата.

5. Новою є також Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації, яка може дуже допомогти у формулюванні назв у ваших документах.

Для того, щоб дізнатись більше про організацію діловодства у дошкіллі та позашкіллі за новими вимогами і стандартами переходьте за посиланням та дивіться вебінар Інни Маніленко.


« повернутися

Вхід для адміністратора