ЗАСІДАННЯ КАФЕДРИ ВЧИТЕЛІВ ПРЕДМЕТУ МИСТЕЦТВО
21.02.2024 року на базі КУ „Виноградівський центр професійного розвитку педагогічних працівників” відбулося засідання кафедри вчителів предмету Мистецтво на тему: Методика формування предметних компетентностей учнів в освітній галузі „Мистецтво”.
Головним завданням сучасної школи є формування ключових та предметних компетентностей учнів. У новітній педагогічній науці поняття компетентність трактується як готовність до виконання певної діяльності, спроможність використовувати набуті знання, уміння та навички у житті.
Важливу роль у становленні особистості відіграє мистецька освіта. Від її якості значною мірою залежить культура і окремої особистості, і суспільства загалом.
Мета вивчення мистецтва в загальноосвітній школі полягає в особистісному художньо-естетичному розвитку учнів, формуванні у них світоглядних орієнтацій і компетенції у сфері художньої культури, вихованні потреби у творчій самореалізації та духовному самовдосконаленні в процесі опанування цінностями української та зарубіжної культурно-мистецької спадщини.
Директорка центру Віра Столець акцентувала увагу на те що,курс мистецтва покликаний вирішити такі головні завдання:
- Збагачення емоційно-естетичного досвіду учнів, формування культури почуттів, пробудження особистістно-позитивного ставлення до мистецьких цінностей;
- Опанування учнями художньо-практичними вміннями та навичками, формування комплексу художніх компетентностей, що забезпечують здатність керуватися набутими знаннями та вміннями у самостійній діяльності, у процесі самоосвіти;
- Розуміння учнями зв’язків мистецтва з природним, соціальним і культурним середовищем життєдіяльності людини, усвідомлення власної причетності до художніх традицій свого народу з одночасним розумінням особливостей інших національних картин світу.
Виховання культури міжнаціонального спілкування через вивчення художніх традицій народів різних країн.
Було звернуто увагу на те, що при вивченні тем з мистецтва в учнів передбачається формування ціннісно-смислових, загальнокультурних, навчально-пізнавальних та інформаційної компетентностей, що досягаються вивченням шедеврів мистецтва різних епох і народів. Комунікативних творчо-діяльнісних і самоосвітніх компетентностей, що передбачає оволодіння досвідом самостійної творчої діяльності, сприймання цієї діяльності як невід’ємної частини свого життя.
Колеги, щиро вдячні вам за цікаві діалоги, креативні пропозиції та за участь у заходах! Живемо, працюємо, навчаємось!