A A A K K K
людям з порушенням зору
Комунальна установа "Виноградівський центр професійного розвитку педагогічних працівників" Виноградівської міської ради Закарпатської області

ЗАСІДАННЯ КАФЕДРИ ВЧИТЕЛІВ ПРЕДМЕТУ МИСТЕЦТВО

Дата: 21.02.2024 18:27
Кількість переглядів: 16

            21.02.2024  року на базі  КУ „Виноградівський центр професійного розвитку педагогічних працівників” відбулося засідання кафедри вчителів предмету Мистецтво на тему:  Методика формування предметних компетентностей учнів  в освітній галузі „Мистецтво”.

          Головним завданням сучасної школи є формування ключових та предметних компетентностей учнів. У новітній педагогічній науці поняття компетентність трактується як готовність до виконання певної діяльності, спроможність використовувати набуті знання, уміння та навички у житті.

 Важливу роль у становленні особистості відіграє мистецька освіта. Від її якості значною мірою залежить культура і окремої особистості, і суспільства загалом.

Мета вивчення мистецтва в загальноосвітній школі полягає  в особистісному художньо-естетичному розвитку учнів, формуванні у них світоглядних орієнтацій і компетенції у сфері художньої культури, вихованні потреби у творчій самореалізації та духовному самовдосконаленні в процесі опанування цінностями української та зарубіжної культурно-мистецької спадщини.

Директорка центру Віра Столець акцентувала увагу на те що,курс мистецтва покликаний вирішити такі головні завдання:

  • Збагачення емоційно-естетичного досвіду учнів, формування культури почуттів, пробудження особистістно-позитивного ставлення до мистецьких цінностей;
  • Опанування учнями художньо-практичними вміннями та навичками, формування комплексу художніх компетентностей, що забезпечують здатність керуватися набутими знаннями та вміннями  у самостійній діяльності, у процесі самоосвіти;
  • Розуміння учнями зв’язків мистецтва з природним, соціальним і культурним середовищем життєдіяльності людини, усвідомлення власної причетності  до художніх традицій свого народу з одночасним розумінням особливостей інших національних картин світу.

Виховання культури міжнаціонального спілкування через вивчення художніх традицій народів різних країн.

 Було звернуто увагу на те, що при вивченні тем з мистецтва в учнів передбачається формування ціннісно-смислових, загальнокультурних, навчально-пізнавальних та інформаційної компетентностей, що досягаються вивченням шедеврів мистецтва різних епох і народів.  Комунікативних творчо-діяльнісних і самоосвітніх компетентностей, що передбачає оволодіння досвідом самостійної творчої діяльності, сприймання цієї діяльності як невід’ємної частини свого життя.

          Колеги, щиро вдячні вам за  цікаві діалоги, креативні пропозиції та за участь у заходах!  Живемо, працюємо, навчаємось!

 


« повернутися

Вхід для адміністратора