Онлайн-вебінар на тему:„ Комунікативна компетентність педагога”
01.03.2024 року КУ „Виноградівський центр професійного розвитку педагогічних працівників” проведено вебінар для педагогів Виноградівської громади на тему: „ Комунікативна компетентність педагога”.
Комунікативна компетентність – це здатність встановлювати і підтримувати необхідні контакти з оточуючими людьми, певна сукупність знань, умінь та навичок, що забезпечують ефективне спілкування, передбачають уміння змінювати глибину і коло спілкування, розуміти й бути зрозумілим для партнера у процесі спілкування. Вона формується в умовах безпосередньої взаємодії, оскільки є результатом досвіду спілкування між людьм. Директорка центру Віра Столець звернула увагу учасників вебінару на те, комунікативна компетентність являє собою структурний феномен, що містить як складові цінності, мотиви, установки, так і соціально-психологічні стереотипи, знання, уміння й навички. Так само як і будь-яка з професійних компетенцій, комунікативна компетенція вчителя визначається мінімум трьома складовими:
- когнітивною (що фахівець знає з цього питання);
- операційною (як фахівець реалізує свої знання на практиці);
- мотиваційною (як фахівець ставиться до певної сфери власної діяльності).
Ці складові виявляються під час професійної взаємодії вчителя на різних рівнях:
- учитель — учень;
- учитель — учитель;
- учитель — адміністратор.
Також було звернуто увагу на те що, комунікативна компетентність являє собою синтез теоретичних і практичних знань із реалізації управлінської, інформативної, емотивної, фатичної функцій у процесі спільної діяльності.
Ми навчаємося не для школи, а для життя.
Сенека Молодший
Колеги, щиро вдячні вам за участь у вебінарі, за бажання професійно зростати! Бажаємо всім мирного неба, щастя та творчих успіхів!
Живемо, працюємо, навчаємось!