Засідання кафедри педагогів – організаторів закладів освіти
13.03.2024 року Комунальною установою „Виноградівський центр професійного розвитку педагогічних працівників”, було проведено засідання кафедри педагогів – організаторів закладів освіти на тему: „Робота педагога-організатора в умовах війни”.
Досвід приходить не зразу, його набувають з роками. Особливо вагоме значення він має у діяльності педагога - організатора. Адже від того, як використовуються набуті методи і прийоми, залежить ефективність виховного процесу. Основна увага в школі звертається на виховання учня - особистості, з високою національною і громадською свідомістю, який володіє життєвими компетентностями в найголовніших сферах людського життя, майбутнього учасника розбудови суспільства. Директорка центру Віра Столець акцентувала увагу присутніх на те що, педагог-організатор виховує не тільки учнів, але тісно співпрацює з їхніми батьками, щоб привернути батьків до школи, визначити їхні права та обов'язки в освітньому процесі, створити необхідні умови для просвітницької роботи. Також педагог-організатор має підтримувати та розвивати волонтерський рух. Волонтери – це люди, які діють за велінням серця, безкорисливо і щиро готові надати допомогу тим, хто її потребує.
Марушка Оксана Іванівна, педагог-організатор Олешницької ЗОШ І-ІІІ ступенів, наголосила колегам на те що, сучасний педагог-організатор основну увагу в своїй діяльності повинен приділяти особистості учня, допомагати й підтримувати його у саморозвитку, самовихованні, поєднувати уміння учителя, соціального педагога, практичного психолога, наставника, старшого товариша, здатного увійти в референтне середовище дитини. Важлива варіативність у діяльності педагога-організатора в залежності від вікової групи учнів (молодші школярі, підлітки чи юнацтво). У своєму виступі розкрила суть діяльності педагога-організатора у формуванні національної самосвідомості здобувачів освіти, вихованні їх громадянських якостей.
Теоретичні й педагогічно-психологічні чинники формування національної свідомості школярів мають бути як основа становлення їх громадянської зрілості. В період воєнного стану, особливе місце займає формування національного менталітету. Вплив процесу національного державотворення на виховання у школярів патріотичних почуттів. Підвищення мовної культури учнів, оволодіння українською мовою, яка є державною. Фундаментальні принципи формування рис громадянина України. Пріоритетні напрями формування громадянської зрілості учнівської молоді.
Виховання – проблема вічна. Відколи існує людство, відтоді й дбає про потомство й продовження роду. Від батьків передається генетичний код, рідна мова, матеріальна й духовна культура, що забезпечує прогрес суспільства, наступність і спадкоємність поколінь.
Щиро вдячні всім педагогам-організаторам за активну життєву позицію та бажання удосконалювати свою фахову майстерність.
Живемо, працюємо, навчаємось!