A A A K K K
людям з порушенням зору
Комунальна установа "Виноградівський центр професійного розвитку педагогічних працівників" Виноградівської міської ради Закарпатської області

Засідання кафедри педагогів – організаторів закладів освіти

Дата: 13.03.2024 13:40
Кількість переглядів: 13

 13.03.2024 року Комунальною установою „Виноградівський центр професійного розвитку педагогічних працівників”,  було проведено  засідання  кафедри педагогів – організаторів закладів освіти на тему: „Робота педагога-організатора в умовах війни”.  

Досвід приходить не зразу, його набувають з роками. Особливо вагоме  значення   він   має у діяльності   педагога  -   організатора. Адже  від того, як  використовуються  набуті   методи і прийоми, залежить ефективність   виховного  процесу.  Основна увага в школі звертається на виховання  учня - особистості, з високою національною і громадською свідомістю, який володіє життєвими компетентностями в найголовніших сферах людського життя, майбутнього учасника розбудови суспільства.  Директорка центру Віра Столець  акцентувала увагу присутніх на те що, педагог-організатор виховує не тільки   учнів, але тісно   співпрацює з їхніми батьками, щоб   привернути   батьків до школи, визначити  їхні права та обов'язки в освітньому процесі, створити  необхідні умови для просвітницької роботи. Також педагог-організатор має підтримувати та розвивати волонтерський рух. Волонтери – це люди, які діють за велінням серця, безкорисливо і щиро  готові   надати   допомогу  тим, хто її  потребує.

    Марушка Оксана Іванівна, педагог-організатор Олешницької ЗОШ І-ІІІ ступенів, наголосила  колегам на те що, сучасний педагог-організатор основну увагу в своїй діяльності повинен приділяти особистості учня, допомагати й підтримувати його у саморозвитку, самовихованні, поєднувати уміння учителя, соціального педагога, практичного психолога, наставника, старшого товариша, здатного увійти в референтне середовище дитини. Важлива варіативність у діяльності педагога-організатора в залежності від вікової групи учнів (молодші школярі, підлітки чи юнацтво). У своєму виступі розкрила суть діяльності педагога-організатора у формуванні національної самосвідомості здобувачів освіти, вихованні їх громадянських якостей.


 

Теоретичні й педагогічно-психологічні чинники формування національної    свідомості школярів  мають бути як основа становлення їх громадянської зрілості. В період воєнного стану, особливе місце займає формування національного менталітету.  Вплив процесу національного державотворення на виховання у школярів   патріотичних почуттів. Підвищення мовної культури учнів, оволодіння українською мовою, яка є державною. Фундаментальні принципи формування рис громадянина України. Пріоритетні напрями формування громадянської зрілості учнівської молоді.
          Виховання – проблема вічна. Відколи існує людство, відтоді й дбає про потомство й продовження роду. Від батьків передається генетичний код, рідна мова, матеріальна й духовна культура, що забезпечує прогрес суспільства, наступність і спадкоємність поколінь.

       

   Щиро вдячні всім педагогам-організаторам за активну життєву позицію  та бажання удосконалювати свою фахову майстерність.

Живемо, працюємо, навчаємось!


« повернутися

Вхід для адміністратора