A A A K K K
людям з порушенням зору
Комунальна установа "Виноградівський центр професійного розвитку педагогічних працівників" Виноградівської міської ради Закарпатської області

Засідання кафедри вчителів 2 класу

Дата: 10.04.2024 15:48
Кількість переглядів: 9

10 квітня 2024 року на базі КУ „Виноградівський центр професійного розвитку педагогічних працівників” відбулося засідання кафедри вчителів початкових класів

(2 клас) на тему: “Формування читацької компетентності учнів початкових класів”.

Мета заходу: ознайомити вчительську спільноту із методичними рекомендаціями щодо формування читацької компетентності учнів на рівні початкової освіти.

Консультантка Центру, Фурик Зоя Володимирівна, акцентувала увагу на питаннях:

  • У чому полягає читацька компетентність.
  • Значення читацької компетентності.
  • Практичні поради з розвитку читацької компетентності.

Педагоги проаналізували результати міжнародного дослідження РISA щодо сформованості читацької грамотності учнів, ознайомилися з інструментами, які сприяють розвитку читацької компетентності.

Одним із ключових завдань початкового рівня освіти є навчання учнів читанню з розумінням, що передбачає здатність до емоційного, інтелектуального, естетичного сприймання й усвідомлення прочитаного, розуміння інформації, записаної (переданої) у різний спосіб або відтвореної технічними пристроями, що охоплює, зокрема, уміння виявляти приховану і очевидну інформацію, висловлювати припущення, доводити надійність аргументів, підкріплюючи власні висновки фактами та цитатами з тексту, висловлювати ідеї, пов’язані з розумінням тексту після його аналізу і добору контраргументів.

Сучасний педагог – це усвідомлений практик, який вибудовує взаємодію з дітьми відповідно до їх інтересів і потреб з урахуванням освітнього контексту. Навчаємо по-новому: формуємо компетентності!

        Щиро дякуємо Вам, шановні колеги, за неймовірну енергетику, позитив та співпрацю!

 

 


« повернутися

Вхід для адміністратора