Засідання кафедри вчителів 2 класу
10 квітня 2024 року на базі КУ „Виноградівський центр професійного розвитку педагогічних працівників” відбулося засідання кафедри вчителів початкових класів
(2 клас) на тему: “Формування читацької компетентності учнів початкових класів”.
Мета заходу: ознайомити вчительську спільноту із методичними рекомендаціями щодо формування читацької компетентності учнів на рівні початкової освіти.
Консультантка Центру, Фурик Зоя Володимирівна, акцентувала увагу на питаннях:
- У чому полягає читацька компетентність.
- Значення читацької компетентності.
- Практичні поради з розвитку читацької компетентності.
Педагоги проаналізували результати міжнародного дослідження РISA щодо сформованості читацької грамотності учнів, ознайомилися з інструментами, які сприяють розвитку читацької компетентності.
Одним із ключових завдань початкового рівня освіти є навчання учнів читанню з розумінням, що передбачає здатність до емоційного, інтелектуального, естетичного сприймання й усвідомлення прочитаного, розуміння інформації, записаної (переданої) у різний спосіб або відтвореної технічними пристроями, що охоплює, зокрема, уміння виявляти приховану і очевидну інформацію, висловлювати припущення, доводити надійність аргументів, підкріплюючи власні висновки фактами та цитатами з тексту, висловлювати ідеї, пов’язані з розумінням тексту після його аналізу і добору контраргументів.
Сучасний педагог – це усвідомлений практик, який вибудовує взаємодію з дітьми відповідно до їх інтересів і потреб з урахуванням освітнього контексту. Навчаємо по-новому: формуємо компетентності!
Щиро дякуємо Вам, шановні колеги, за неймовірну енергетику, позитив та співпрацю!