Онлайн-вебінар на тему:«Формування ключових освітніх компетентностей педагога задля реалізації цілей педагогічного простору»
18.04.2024 на базі КУ „Виноградівський центр професійного розвитку педагогічних працівників” проведено вебінар на тему: «Формування ключових освітніх компетентностей педагога задля реалізації цілей педагогічного простору».
У сучасному світі гостро стоїть проблема творчого розвитку особистості. Кожна цивілізована країна дбає про творчий потенціал суспільства загалом і кожної людини зокрема. Посилюється увага до розвитку творчих здібностей особистості, надання їй можливості виявити їх. Тому актуальним на сьогодні є формування ключових компетентностей учнів. Дана проблема є метою модернізації змісту освіти.
Директорка центру Віра Столець акцентувала увагу учасників вебінару на те, що сьогодення вимагає компетентнісного підходу до навчання, яке є освітянською реалією. Також звернено увагу присутніх на те, що запровадження ключових компетенцій у зміст освіти зумовлене потребою розв’язати ряд проблем, серед яких – неспроможність учнів застосовувати засвоєні знання, уміння, навички, способи діяльності і цінність орієнтації в реальних життєвих ситуаціях, виконувати вимоги суспільства щодо оновлення знань, тобто реалізації безперервного навчання. А також здатність пристосовуватися до швидкої зміни суспільно – економічних умов , адаптуватися в змінених умовах, уміти знаходити шляхи розв’язання проблем, що виникають у практичній, пізнавальній, комунікативній та інших видах діяльності.
Сьогодення диктує нам швидкий темп життя, величезна маса різноманітної інформації, розвиток науки, техніки . Слід педагогам пам’ятати: В основі створення «ситуації успіху» лежить особистісно орієнтований підхід до процесу навчання та виховання, духовне вдосконалення внутрішнього світу.
Сучасна школа як соціально-педагогічна система покликана забезпечити досягнення таких освітніх результатів, які б відповідали цілям розвитку особистості та сучасним вимогам суспільства. Щоб гідно жити в сучасному суспільстві, особистість має бути компетентною в різних сферах діяльності. Школа має допомогти учням в оволодінні технологіями життєтворчості, створити умови для розкриття потенціалу самопізнання, самооцінки, самореалізації, інтеграції в соціокультурний простір.
Шановні колеги, щиро Вам дякуємо за вашу кропітку щоденню працю! Ми цінуємо Вас і ваш внесок в професійний розвиток.
Живемо, працюємо, навчаємось!